Etusivu / Lapin ammattikorkeakoulu - Lapin AMK / Yrityksille ja yhteisöille / Tutkimus ja kehitys

Asiakkaan aika

Asiakkaan aika  on Rovaniemellä sijaitsevan Joulupukin Pajakylän yrityksille suunniteltu kehittämiskokonaisuus, jonka tavoitteena on:

  • Kasvattaa pk-palveluyritysten tuottavuutta ja kilpailukykyä parantamalla yrittäjien ja yritysten henkilöstön työhyvinvointia.
  • Vaikuttaa  yritysten tuottamaan asiakaskokemukseen ja vahvistaa positiivista tapahtumaketjua: Lisääntynyt työhyvinvointi > Kehittynyt asiakaskokemus > Lisääntynyt tuottavuus.
  • Kehittää vertaisoppimisen, osallistumisen ja verkostoitumisen mahdollisuuksia, jotka luovat uusia tapoja organisoida yrittäjien työtä. 

 

Tulossa syksyllä 2018

Pajakylän yrityksille suunnattuihin syksyn työpajoihin on nyt ilmoittautuminen käynnissä - Ilmoita itsesi ja henkilökuntasi mukaan!

UNOHTUMATON ASIAKASKOKEMUS NÄKYY KASSAVIRRASSA! - SYKSYN 2018 TILAISUUDET

TI 14.8. PALVELUKOKEMUS
Huomisen asiakas – menestyvää liiketoimintaa palvelumuotoilulla
Eläydy asiakkaan rooliin & oivalla palvelusi piilevä myyntipotentiaali. Pajakylän palvelukokemusta kehitetään kokonaisvaltaisesti Katja Lindholmin ja Samuel Aholan sparrauksessa käytännönläheisin keinoin innovatiivisessa Sinco -palvelumuotoiluympäristössä Lapin Yliopistolla.

Työpajojen ajankohta:
Ti 14.8. Klo 8-9:30 Pajakylän palvelukokemus
Yrityskohtaisten erillisten työpajojen toteutus 20.-24.8. sekä 3.-6.9. Varaa yrityksesi aika tästä.
Paikka: Sinco-palvelumuotoiluympäristö, Lapin yliopisto


TI 11.9. & 18.9. SOME-VIESTINTÄ
Ota somesta kaikki hyöty irti & tuota laadukasta sisältöä kohderyhmillesi
Miten lisäät yrityksesi näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa? Kirsi Mikkolan työpajoissa saat käytännön vinkkejä ja esimerkkejä verkkonäkyvyyden lisäämiseen, somesisällön suunnitteluun ja somekäytäntöihin.

Työpajojen ajankohta
Ti 11.9. klo 8-9:30 & 17:15-19:15 Someviestintä osa 1.
Ti 18.9. klo 8-9:30 & 17:15-19:15 Someviestintä osa 2.
Paikka: Pajakylä (tarkempi paikka vahvistuu myöhemmin).


Työpajat ovat suunnattu Joulupukin Pajakylän yrittäjille ja heidän henkilökunnalleen. Työpajakokonaisuuden hinta on 100 € + alv (de minimis -tuki) / yritys.  Hintaan sisältyy myös yrityskohtainen työhyvinvointimittaus.

Syksyllä tulossa lisäksi: Yritysyhteistyöstä kilpailuetua, työntekijästä somelähettiläs sekä Pajakylä tutuksi -perehdytys

 

Lisätiedot ja ilmoittautumiset

Jenni Kemi p. 040 482 9434 / jenni.kemiLapin AMK sähköposti

Mari Vähäkuopus p. 040 726 6812 / mari.vahakuopusLapin AMK sähköposti

 

Asiakkaan aika työpajat syksy 2018.jpg

Esimerkkejä kevään 2018  kehittämistoiminnasta

 

Tarinallistaminen
 
Hyvällä tarinalla on iso merkitys asiakaskokemuksen muodostumisessa. Yritykset ideoivat & syvensivät sekä Pajakylän yhteistä että yritysten omaa tarinaa iLmeinnorooms Elina Stoorin sparrauksessa.  

 

"Elina on ihanan innostava ja osaava kouluttaja. Sain ideoita ja työkaluja tarinan kehittelyyn."

"Mukaansa tempaava, hauska, syvällistä ajattelua, hyvät kouluttajat." 

työpaja5.JPG

 

Visuaalinen myyntityö

Viimeisen päälle suunniteltu tarinan mukainen liiketilan somistaminen houkuttelee asiakkaita - Visual Design Solja Upolan koulutuksessa Pajakylän yritykset saivat vinkkejä liiketilojensa visuaaliseen ilmeeseen.

 

"Ihanan inspiroiva koulutus +++. Kiitos Solja!"

"Erittäin antoisa ja ideoita herättävä koulutus!"

Visuaalinen myyntityö kuvakollaasi.jpg

 

Digitaalinen asiakaskokemus 

Yritykset laativat askelmerkit digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseksi FlowHouse Oy:n Marko Fileniuksen ohjauksessa tunnistamalla kontaktipisteet, joissa he kohtaavat asiakkaita sekä havaitsemalla yrityksensä asiakaskokemuksen onnistumiset.  

"Mielenkiintoinen aihe, asiantunteva luennoitsija, hyviä neuvoja arkeen."

"Hyvä ideoita, joilla kehittää mm. somepalveluita."

Digitaalinen asiakaskokemus kuvakollaasi 2.jpg


 

 

EU logorimpsu verkko.png
Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK