Asiakkaan aika -kehittämiskokonaisuuden esittely
Positiivinen asiakaskokemus on liiketoiminnan tuottavuuden, työhyvinvoinnin, brändin, markkinoinnin ja myynnin tärkein työkalu. Lapin matkailun kasvun ja matkailijoiden muuttuvan profiilin myötä, asiakaskokemuksen kehittäminen ja uusien asiakasryhmien erityistarpeiden tunnistaminen on tärkeää tulevaisuuden menestykselle.
Rovaniemellä sijaitseva Joulupukin Pajakylän muodostuu lukuisista palvelu- ja matkailualan toimijoista, joille kasvun tuomiin haasteisiin vastaaminen on helpompaa yhdessä kuin yksittäisinä, toisistaan eriytyneinä toimijoina
Asiakkaan aika kehittämiskokonaisuus
Kehittämiskokonaisuutta toteutetaan kaksivuotisella hankkeella ajalla 1.5.2017–30.4.2019 ja sitä hallinnoi Lapin AMK.
Hanke jakautuu viiteen työpakettiin:
1) Yritysten nykytilan kartoitus ja yritysten sitouttaminen
2) Työhyvinvointi ja asiakaskokemus tuottavuuden perustana
3) Matkailuyrittäjien ja –työntekijöiden yhteistoiminnalliset työpajat
4) Hankkeen toimenpiteiden vaikutus Joulupukin Pajakylässä
5) Hankkeen tulosten levitys ja hyvien käytänteiden jakaminen
Lisätietoja:
Jenni Kemi p. 040 482 9434 / jenni.kemi
Mari Vähäkuopus p. 040 726 6812 / mari.vahakuopus