kuva
Etusivu / Lapin ammattikorkeakoulu - Lapin AMK / Yrityksille ja yhteisöille / Julkaisut / Liiketoiminta ja yrittäjyys

 

Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana – Digiajan palvelujohtamisen YAMK-koulutuksen opinnäytetyöjulkaisu

  Merja Koikkalainen (toim.)
  Opetus ja oppiminen 23/2020 • 247 s. • Sähköinen 
  ISBN 978-952-316-376-8 (pdf)
  Hinta: Ilmainen
  Julkaisu pdf-tiedostona
   
  Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa kehittämistyössä. Kehittämisen tarpeet ovat tulleet organisaatioista, jotka ovat tunnistaneet asiakaskokemuksen johtamisen yhdeksi tärkeäksi osa-alueeksi omassa toiminnassaan. Julkaisun artikkelit antavat työkaluja ja malleja entistä parempaa asiakaskokemusta tuottavaan johtamiseen ja toimintaan organisaatioissa.