|
|
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana – Digiajan palvelujohtamisen YAMK-koulutuksen opinnäytetyöjulkaisu
|
|
Merja Koikkalainen (toim.) |
|
Opetus ja oppiminen 23/2020 • 247 s. • Sähköinen |
|
ISBN 978-952-316-376-8 (pdf) |
|
Hinta: Ilmainen |
|
Julkaisu pdf-tiedostona |
|
|
|
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa kehittämistyössä. Kehittämisen tarpeet ovat tulleet organisaatioista, jotka ovat tunnistaneet asiakaskokemuksen johtamisen yhdeksi tärkeäksi osa-alueeksi omassa toiminnassaan. Julkaisun artikkelit antavat työkaluja ja malleja entistä parempaa asiakaskokemusta tuottavaan johtamiseen ja toimintaan organisaatioissa. |