|
|
Positiivinen työntekijäkokemus – opas esimiehille
|
|
Kaihua Heidi, Kemi Jenni, Tapaninen Mirva & Vähäkuopus Mari |
|
Matkailu, ruoka ja luonto 4/2020 • 49 s. • Nidottu, Sähköinen |
|
ISBN 978-952-316-371-3 (pdf) • ISBN 978-952-316-370-6 (nid.) |
|
Hinta: Ilmainen |
|
Julkaisu pdf-tiedostona
Oppaan lisäksi saatavilla on myös Positiivinen työntekijäkokemus -kortit pdf-tiedostona.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
|
Positiivista työntekijäkokemusta kehittävät organisaatiot mahdollistavat toiminnallaan työntekijöilleen tilaisuuden loistaa työssään. Kokonaisvaltaisen työntekijäkokemuksen johtamisen avulla organisaatiot voivat tulevaisuudessa mahdollistaa kasvunsa.
Matkailualan esimies, lähde siis matkalle kohti positiivista työn tekijäkokemusta. Tämä opas tarjoaa sinulle avaimet positiivisen työntekijäkokemuksen tuottamiseen. Voit hyödyntää opasta arjen esimiestyössäsi esimerkiksi osana henkilöstötoimintojen tai johtamisen osaamisen kehittämistä.
Opas on laadittu Tarkastelussa matkailualan työntekijäkokemus -hankkeessa. Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksen osarahoittaman hankkeen tavoitteena on vahvistaa Lapin alueen matkailuyritysten valmiuksia johtamisprosessien uudistamiseen ja tukea positiivisia työntekijäkokemuksia, työhyvinvointia, työntekijöiden motivaatiota ja sitoutumista. Oppaan sisällön koonnissa on hyödynnetty alan kirjallisuutta, matkailualan työntekijöille tehtyä Positiivinen työntekijäkokemus -kyselyä, teemahaastattelua sekä esimiehille pidettyjen työpajojen antia. |